„ KOLORAMI JESIEŃ SIĘ ZACZYNA” SZKOLNY KONKURS PLASTYCZNY ROZSTRZYGNIĘTY

                 Jesień to kolorowa i pełna inspiracji pora roku. Już ósmy raz uczniowie naszej szkoły rysowali, wyklejali i malowali jesienne pejzaże. Dzieci udowodniły ,że znają różne techniki  , mają bogatą wyobraźnię plastyczną i już w pierwszych klasach ujawniają się talenty artystyczne. Takie konkursy na forum szkoły pozwalają uwolnić ekspresję ucznia, rozwijają wiarę we własne możliwości kreacyjne  i dają możliwości wykazania własnej inwencji.

                Otrzymaliśmy wiele ciekawych i pomysłowych prac.  Były kompozycje z darów natury: liści, kory, mchu czy patyczków. Co pozwalało na wykorzystanie rozmaitych kształtów, faktur i kolorów aby stworzyć  niebanalne  kompozycje.

Na uwagę na pewno zasłużyła  pracą  wykonana w technice Quilling – czyli zwijaniu w ruloniki, sprężynki wąskich pasemek papieru odpowiednio uformowanych i przyklejonych. Co dało efektowny trójwymiarowy obrazek.

Innymi bardzo ciekawymi pracami były pejzaże leśne wykonane pastelami olejnymi. Wybitnie autorka jednej z nich ukazała zwierzęta  i ich zwyczaje w rytmicznej kompozycji. Posłużyła się przy tym całą paletą jesiennych barw. A najmłodszy uczestnik wykonał jesienną laurkę w której namalował panią jesień z darami natury.

Żałujemy, że w konkursie adresowanym również do starszych klas otrzymaliśmy tylko jedną pracę z klasy IV b.

Jury w składzie : Iwona Hoc oraz Magdalena Gotowicka przyznały, że  wysoko oceniły poziom wykonanych prac , zapewniając, że żadna praca nie przeszła niezauważona.

A oto autorzy  wyróżnionych prac:

1. Milena Bryła kl. 1A

2. Patryk Frątczak kl. 2E

3. Szymon Kusy kl. OC

4. Agata Mazur kl. 1A

5. Julia Michalska kl. 1D

6. Gabriela Piechowska kl. OA

7. Kornelia Śledziona kl. 1A

8. Kinga Tuziemska kl. 2E

9. Agata Zielińska 2D

Gratulujemy i życzymy kolejnych osiągnięć na polu plastycznym, mamy nadzieję, że tegoroczna rywalizacja przyczyniła się do dalszego rozwoju artystycznego uczniów naszej szkoły.

Organizator konkursu

Iwona Hoc

 

No Comments

Comments are closed.

To Top